Saturday 29 June 2013

Setiap manusia mempunyai 3 wajah yang berbeza

johnny depp

setiap manusia atau individu mempunyai 2 wajah dalam dirinya dan menjadikan 3 wajah termasuk wajah yang kita selalu tatap didepan cermin.. Hanya beberapa orang di dunia ini mempunyai 1 wajah dalam dirinya. iaitu wajah yang perfect. subhanaallah ciptaan yang maha esa cukup indah dan banyak persoalan supaya kita kaji dan mengetahui betapa agungnya ciptaan yang Maha Esa.

 Kajian symmentry ini telah dilakukan terhadap beberapa wajah dan dipercayai mempunyai 3 wajah yang berbeza dan dilakukan kepada wajah yang lain dipercayai mempunyai perbezaan dan mempunyai 3 wajah. Majoriti kajian symmentri terhadap wajah ini dilakukan ia mempunyai perbezaan dan setiap manusia itu mempunyai 3 wajah yang berbeza dalam seseorang individu, satu nama atau seorang manusia. Kajian ini juga telah dilakukan kepada celebriti dan ad celebriti yang mempunyai wajah yang perfect iaitu simentrinya sama. menjadiakan ia hanya mempunyai satu wajah dalam dirinya iaitu wajahnya .

Bagaimana ia dilakukan ?? . setiap wajah manusia ada symmentry nya ada bahagian kiri dan bahagian kanan.   bahagian kanan wajah adalah berlainan dan bahagian kiri wajah juga berbeza. ini boleh terjadi 3 wajah kerana bila kita amik wajah di bahagian kiri. kita hanya padankan dengan wajah kiri kita akan dapat satu wajah. Begitu juga wajah di bahagian kanan. kita amik bahagian kanan wajah kita padankan dengan bahagian kanan wajah kita akan dpat wajah yang berbeza dengan bahagian kiri . manakala wajah asal kekal dan menampakkan perbezaan wajah di bahagian kiri , kanan dan wajah asal.

simentri wajah ini hanya dilakukan pada wajah tidak pada rambut mahupun misai atau janggut di wajah.

ini adalah contoh foto wajah yang telah disimentri . wajah di tengah dalam setiap gambar adalah wajah asal . kiri adalah wajah kiri dan kanan adalah wajah kanan;

johnny depp
Johnny Depp

sarah jessica parker
Sarah Jessica Parker

gwyneth paltrow
Gwyneth Paltrow


justin bieber
justin bieber

ryan reynolds face flip
Ryan Relnold


lucy liu
lucy liu


face flip taylor swift
Taylor Swift

Brad Pit mempunyai 3 wajah yang sama dan kesimpulannya ia tidak mempunyai 3 wajah berbeza kir dan kanan wajahnya sama begitu juga Angelina Jolie.

face flip brad pitt


Website we love: symmeter.com

..............



anda boleh mencuba sendiri dan lihat wajah yang berbeza dalam diri anda ini adalah ilmu simentri dalam pada wajah belum kepada bahagian badan. sebuah bangunan atau tempat.

No comments:

Post a Comment

arkid tulisan buruk moshibot