Thursday 6 June 2013

GADIS RUSSIA

                                                      Russian Women - Girl in the Winter

Rusia adalah sebuah negara yang terletak di antara Eropah Utara dan Asia, di mana kadang-kadang ia juga dikenali sebagai sebuah negara Serani. Profil fizikal orang Rusia terutamanya ciri-ciri Eropah dan juga ciri-ciri fizikal Asia kerana lokasi geografi negara. Di samping itu, budaya rakyat sebahagiannya dipengaruhi oleh ciri-ciri budaya Eropah dan Asia kerana yang menjadi sebuah negara Serani.

                                           

Rusia terutama wanita adalah salah satu wanita intriguingly misteri di dunia. Mengapa begitu? Ia tidak selalunya bahawa wanita Rusia dipaparkan dalam mana-mana filem atau fesyen majalah, walaupun model Rusia kadang-kadang cantik juga, ada  di dalam beberapa majalah fesyen. Dunia tahu fizikal tentang perempuan Rusia, bagaimana baik dan cantik mereka. Walau bagaimanapun, sifat budaya wanita, orientasi, apa yang menetapkan gadis Rusia selain daripada wanita asing yang lain kebanyakannya tidak diketahui oleh ramai. Ia adalah terhad atau jarang ada, jika ada, artikel yang memaparkan di dalam dan di luar kecantikan gadis-gadis Rusia.

Ada yang mengatakan bahawa Rusia terutamanya wanita hidup untuk bertahan. Berbeza dengan wanita barat yang tinggal untuk menikmati. Ia adalah kerana kesederhanaan ini bersifat perempuan Rusia yang membuat wanita berkata dikurniakan dengan sebab kesabaran dan kesederhanaan. Kesabaran mereka adalah ketara dipamerkan bagaimana mereka bertahan turun naik kehidupan sebagai amnya hidup di Rusia adalah sukar dan kesederhanaan dari segi kepuasan material, dengan itu, membuat wanita rakan yang sesuai dalam kehidupan atau bahan suri rumah itu. Bagi sesetengah wanita apabila diberikan satu perkara biasa tertentu mungkin tidak penting tetapi untuk kanak-kanak perempuan Rusia yang perkara yang tidak penting adalah satu perkara yang besar dan sikap murah hati yang ditunjukkan terhadap mereka adalah sesuatu. Ini adalah salah satu kawasan yang menyokong reputasi kira-kira kanak-kanak perempuan Rusia, bagaimana baik dan cantik mereka.

                                                        euro2008girls.com

Tambahan pula, ia berkata bahawa kehidupan di Rusia tidak begitu selesa berbanding dengan negara-negara  barat. Terus terang saya katakan, hidup di negara ini, adalah sukar. kekuatan kehidupan harian purata Rusia dan keluarga membuat Russia terutama wanita keluarga lebih berorientasikan. Segala apa yang mereka lakukan, apa-apa usaha ditunjukkan datang dengan matlamat untuk membantu keluarga dan meletakkan kebajikan keluarga di atas segala-galanya. Rusia suka keluarga mereka seberapa banyak yang mereka suka negara mereka. Kerana hidup yang sukar di Rusia seseorang boleh mendengar wanita Rusia mengkritik negara mereka sendiri tetapi apabila yang lain tidak perkara yang sama mengkritik negara mereka, Rusia akan mempertahankan sebahagian besar negara itu. Ia adalah sama yang sama apabila ia datang untuk menghargai keluarga. Orientasi keluarga yang kuat daripada Russia wanita khusus Russian adalah satu lagi perkara yang menetapkan selain kira-kira kanak-kanak perempuan Rusia, bagaimana baik dan cantik mereka dari perempuan antarabangsa yang lain.

Di samping itu, ia juga berkata bahawa Rusia pada umumnya suka memberi penekanan dalam sambutan luar biasa mereka untuk nilai kepentingannya dan menganggap diri mereka jujur, sopan dan tidak menghukum terhadap orang lain serta tidak mementingkan diri sendiri secara semula jadi. Orientasi Russia itu bukan suatu sifat sifat sombong tetapi hanya menjadi mudah. Ciri-ciri yang disebutkan di atas apa Russia menganggap diri mereka pada dasarnya benar dan dibuktikan oleh ramai yang telah berkahwin dengan rakan-rakan Rusia serta yang tinggal di Rusia. Selain itu, ia adalah satu fakta yang diketahui luas yang Russia adalah langsung dan berterus terang, dalam jangka pendek, mudah. Ia adalah kelangsungan yang menjadikan benar Rusia untuk semua urusan terutama apabila dalam perhubungan. Gadis-gadis Rusia khususnya apabila melakukan dirinya kepada pasangannya ia benar-benar dijamin dengan keikhlasan dan kesetiaan dengan tujuan untuk bertahan berkata hubungan kepada perjalanan hidup bersama-sama. Lelaki berfikir tentang gadis-gadis Rusia, bagaimana baik dan cantik mereka tidak boleh berlumuran dengan bayang-bayang keraguan dan pemikiran kedua berkahwin dengan kanak-kanak perempuan Rusia. 

No comments:

Post a Comment

arkid tulisan buruk moshibot